Activiteiten

Leden van de ouderraad helpen in hun nieuwe t-shirts op het kerstfeest voor de leerlingen. – December 2021

Popcornverkoop ten voordele van “Fruit op school 2021 – 2022”. December 2020

Classdojo voor de kleuters en hun ouders. Oktober 2020.

Na een aanzet/suggestie van enkele ouders uit de ouderraad, onderzochten de kleuterjuffen de mogelijkheid om extra te communiceren met de ouders over het reilen en zeilen in de kleuterafdeling.

Sinds deze week zijn de kleuterjuffen begonnen met het gebruik van Classdojo.

Hiermee kunnen ze in deze tijden van beperkt persoonlijk contact communiceren met ouders in een beveiligde omgeving. Foto’s en berichtjes over de activiteiten in de klas of de uitstappen.
De juffen gaan er alvast voor.

Werken op de kleuterspeelplaats. Augustus 2020.

Tijdens de voorbije twee weekends namen de ouders van de ouderraad, hun partners en sommige van hun kinderen de kleuterspeeplaats onder handen.

Ze schilderden en monteerden dat het een hartelust was. Het resultaat is dan ook ronduit schitterend.

Een heel ongelooflijk gemeende ” DANK U WEL” aan alle vrijwilligers.

Aankoop turntoestel voor de turnzaal.

Met de opbrengst van het voorbije spaghettifestijn en met inkomsten van activiteiten van de voorbije jaren, heeft de ouderraad mee de aankoop van een nieuw klimeiland voor de school gesponsord.

Dit klimeiland zal dienen om onze kinderen nog beter te laten bewegen tijdens de lessen L.O. op school. Ze kunnen er immers op klimmen en klauteren, maar ook glijden.

Dit nieuwe klimeiland zal te bezichtigen zijn tijdens de rondgang voor nieuwe ouders en tijdens het schoolfeest, voor iedereen die eens wil gaan kijken in de turnzaal.

Wij wensen de leerlingen en de leerkrachten L.O. alvast veel plezier met dit klimeiland.